Postfix

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jul 25 19:18:28 CEST 2003

Zdravo.

Imam Slack 9.0, 2.4.21, Postfix 2.0.13, MailScanner latest,
SpamAssassin latest, AvMailGate.

Brez AvMailGate dela tako kot si predstavljam.

Torej pot maila:

[Postfix ki poslusa na 25 odlozi mail v en queue (deferred)]

[MS ga preskenira in odlozi v en drug queue]

[Postfix pobere posto iz queueja in ga forwardira kamor ga pac mora]

Sedaj bi pa jaz rad tukaj nekje vmes vtaknil tudi AvMailGate. Po
dokumentaciji obstajata dva nacina:

1. Uporabiti AvMailGate kot content_filter (torej nastaviti postfix,
da poslje mail na "content_filter = smtp:127.0.0.1:10024" (main.cf) tako da
potem posto spet nazaj prejme:

"localhost:smtp-backdoor inet n - y -       -       smtpd -o content_filter="

Poskusil sem to varianto. Drugi postfix (torej tisti, ki ne poslusa na
25) sem nastavil takole kot pise v dokumentaciji. Ampak content_filter
"se ne zalaufa". Postfix kakor da ga ne uposteva (gre mail kar
skozenj).

Hec je v tem, da ce nastavim content_filter v prvem Postfixu (torej
tistem, ki poslusa na 25) - in ce ostalo pustim cisto enako - stvar
deluje. Ampak ni mi jasno zakaj. In to bi srcno rad vedel. :)

Hvala.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5