[LUGOS] Tezave z Perl 5.8

Dejan Trop [Krofek] email at krofek.net
Thu Jul 24 16:21:00 CEST 2003

TNX!

-----Original Message-----
From: rok.papez at lugos.si [mailto:rok.papez at lugos.si]
Sent: Wednesday, July 23, 2003 2:47 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] Tezave z Perl 5.8

Zivjo!

On Wed, Jul 23, 2003 at 02:00:52PM +0200, Dejan Trop [Krofek] wrote:
> Imam tezave z Perlom 5.8. Kar sem opazil, da imajo tudi ostali
> uporabniki Perla.
> Zato sem se odlocil, da instaliram prejsno verzijo. Vendar imam na
perl
> vezanih vec stvari, za katere pa se bojim, da po tem ne bodo vec
> delovale.

Novo (staro) razlicico namesti kot /usr/bin/perl-old in tam kjer ti
nagaja
popravi glavo iskripte, da klice perl-old.
#!/usr/bin/perl-old

Tako bodo obstojece skripte uporabljale novi perl s katerim delujejo in
tvoje nove, ki imajo tezave z njim pa stari perl s katerim ti deluje.

Se boljsi nasvet... poskusi zaobiti tezave z perlom in ne namescaj
novega perla.

Rok P.