[LUGOS] Ftp group pravice

Fredi Najzar fredi.najzar at siol.net
Tue Jul 22 09:56:43 CEST 2003

Uros Gruber wrote:
> Hoj!
>
> Ima problem in preiskal sem skor vse mozne vire, pa nekak ne najdem
> ustrezne resitve. Okj najprej scenarij nato problem.
>
> imam recimo 5 userjev in 3 grupe.
>
> user1, user2, user 3 so memberji groupe admins
> user4 je member grupe4 in user5 je member grupe5
>
> admin: user1,user2,user3
> user4: user4
> user5: user5
>
> In sedaj problem
>
> /www/user4 ima ovnerja user4 in tudi groupa je user4
> isto velja pri userju5. Kako sedaj nardit da lahko userji od
> [...]
user1, user2 in user3 dodaj v grupo user4 in grupo user5, tako bodo ti
uporabniki tudi člani ostalih grup in imeli pravice enake, kot jih boš
določil za posamezno grupo.

Ker user4 ne bo član grupe user5 ne bo mogel dostopati do njegovih
datotek in obratno.

Ker je administracija uporabnikov in skupin v SuSE-tu otročje lahka, ne
bi vedel kako se to naredi v školjki, gotovo pa bo pomagal man useradd
in opcija -G.

Lep pozdrav vsem iz vroče (30 stopinj) in sušne Prlekije.
Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/