[LUGOS] Apache 1.3 napaka

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Mon Jul 21 20:36:52 CEST 2003

Hojla,

kot prvo sploh ni nujno da ti apache ne dela. Najprej status
predvideva, da imas v konfiguraciji omogocen server status.

#
# Allow server status reports, with the URL of http://servername/server-status
# Change the ".your_domain.com" to match your domain to enable.
#
#<Location /server-status>
#    SetHandler server-status
#    Order deny,allow
#    Deny from all
#    Allow from .your_domain.com
#</Location>

kot drugo preveri kje ti listna apache, to ugotovis z

netstat -a |grep -i listen

pa poglej ce imas kak http na spisku.

ocitno da je ob buildanju nasu tvoj hostname in ga zapisal v
httpd.conf in se ti na localhost sploh ne bo odzval.

preveri tudi ali httpd proces sploh deluje.

kaj imas v /etc/hosts in izpise se tole.

kaj imas pod

ServerName
Listen
BindAddress