Apache 1.3 napaka

Mare-CARe mare.care at volja.net
Mon Jul 21 16:38:36 CEST 2003

Prosil bi za pomoč, pri temu problemu:
Apache 1.3 sem skompajlal v linuxu (RH9) po manualu. Pri kompilanju mi ni vrnilo nobene napake oz. je napisalo da se je vse uspešno namestilo! Ko startam Apache (./apachectl start) mi nič ne napiše -- torej ga je startalo. Ko pogledam na http://localhost mi napiše da ta stran ne obstaja :(. Potem ko sem malo brskal okoli, sem sprobal ukaz ./apachectl status, ki mi je odvrnil sledečo napako:
[root at localhost bin]# ./apachectl status

Looking up localhost
localhost
Making HTTP connection to localhost
Alert!: Unable to connect to remote host.

lynx: Can't access startfile http://localhost/server-status
Ne sanja se mi kaj naj bi to pomenilo, zato prosim za pomoč!
Hvala!