[LUGOS] Sinhronizacija direktorijev

Bojan.Ramsak at rtvslo.si Bojan.Ramsak at rtvslo.si
Mon Jul 21 10:41:14 CEST 2003

> Ja, motis se. Za windowse obstaja Cygwin paket (poisci na googlu), ki ti
> omogoca poganjanje linux servisov (SSH, rsync, ...).

Res je, da stvari delujejo s pomoèjo Cygwin. Pa sploh ne potrebuješ celotne
inštalacije, edino en DLL (cygwin1.dll)  in seveda rsync.exe.

Jaz sem potreboval kar nekaj èasa, da mi je zaèelo delovati brez, da mi se vmes
obesi. Na Linux imam rsync server in iz win2k poganjam client.
Sicer pa je potrebno nastavit nekaj environment spremenljivk:

set CYGWIN=binmode tty
set TERM=ansi
set USERNAME=uporabnik
set HOME=c:\

nato pa je mogoèe zagnati npr.

rsync -auv --progress  /podatki/. 192.168.0.2:backup/podatki

LP

Bojan

Bojan.Ramsak at rtvslo.si