[LUGOS] Zakaj mi ne dela Postfix & Spamassassin?

Dejan Trop [Krofek] email at krofek.net
Fri Jul 18 15:49:59 CEST 2003

O.K.
Deinštaliral sem Spamassassin in začel z nova... Torej hočem, da mi
antispam dela za celo domeno..
1.	razpakiral tar verzijo Spamassassina
2.	"perl Makefile.PL PREFIX=~/sausr SYSCONFDIR=~/saetc" Kakor jaz
razumem to, je to le za enega uporabnika. In tu ne vem, kaj točno moram
napisati. Isto kakor zgoraj ali nadometim z uporabniškim imenom?
3.	make
4.	make install
5.	v svoj drirektorij naredim datoteko ".forward" z podatki "
|IFS=' ' && exec /usr/bin/procmail -f- || exit 75 #user"
6.	v svoj drirektorij naredim datoteko ".procmailrc "

Sem kaj narobe razumel?