[LUGOS] Printanje preko Win masine

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Jul 17 09:59:52 CEST 2003

Howdy!

Goran Kavrecic wrote:

>Share — The name of the shared printer on which you want to print. This
>name must be the same name defined as the Samba printer on the remote
>Windows machine. Notice the syntax of //machinename/sharename.
>
>Vpisal sem samo ime share-a, ne pa mašine, ker mi je bilo logično, če je
>IP, da machine ne potrebuje.

Kolikor sem se ukvarjal s smbclient (na koncu gre tiskanje preko njega),
moraš vedno uporabljati sintakso //machine/share, če pa se 'machine'
preko DNS-ja ne resolva (sploh ali pa le v pravi IP), pa je pri
smbclientu dodaten parameter '-I xxx.xxx.xxx.xxx'. Po moje boš moral
urediti resolvanje imena windows mašine v IP (vsaj v /etc/hosts), v
share name pa vpisati ime mašine (ime mašine se namreč tudi pošlje na
remote stran, ne samo share name, in če ni pravo, potem se Winsi tam na
oni strani pritožijo).

>Kako pa pogledam queue?

lpq [-Pqueue_name]

--