[LUGOS] Printanje preko Win masine

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Jul 17 09:40:44 CEST 2003

CUPS(Andraz) sem imel že gor. printconf-gui(Rok) Pa sem pognal iz menuja
in že imam nameščen tiskalnik.

Kot tip vrste imam izbrano "Tiskalnik Windows (deljeni vir SMB)".

Deljeni vir:	HP640C........kot je share-an na win mašini
Gostiteljski IP:ta pravi in se vidita, ker ga uporabljam kot GW
delovna skupina:je sicer bila napačna a nič ne pomaga, če je prava
un/pw:		prava
prevedi \n -> \n\r	trenutno vključeno (verjetno vpliva samo na izgled)

Gonilnik je za ta tiskalnik. Probal sem gimp-print in hpijs. Z nobenim
ne dela.

Zadeva sploh ne pride v queue na win mašini. Predvidevam, da dos emul.
vpliva samo na izgled. (?)

A sem vsaj v pravi smeri ali sem čisto mimo usekal?

LP, Goran

V tor, 08.07.2003 ob 16:37, je rok.papez at lugos.si poslal(a):