[LUGOS] promise raid sx6000

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Tue Jul 15 12:01:00 CEST 2003

> Ce pa se vrnemo nazaj k osnovnemu problemu: nekaj o pasteh igranja s
> parametri za diske ti je zapisal ze Uros. Res ni, da bi clovek pri
> nastavitvah pretiraval. V najslabsem primeru ti bo sla vsebina diskov
> rakom zvizgat.
ni problem, se testiram

> Druga tezava je 'write performance' tvojih diskov. Sem pozabil, ali jih
> imas v kaksnem raidu ali ne. So pa moje izkusnje z raznimi 'resnimi'
trenutno so v software raidu0, ker je malenkost hitrejsi kot raid0 na
kontorlerju

> RAIDi (iz SCSI diskov) taksne, da je performans celotnega raida nekoliko
> slabsi, kot performance posameznih diskov (overhead procesiranja). No,
> to je seveda odvisno od tipa RAIDa (mislim si, da bi RAID-1 - mirroring
> - znal pri branju v celoti gledano biti celo malenkost hitrejsi od
> svojih komponent).
vendar branje ni problem, problem je ker si vzame cas za pisanje, potem mi
pa medtem ne more brati z diska in predvajanje videa zasteka....

> [...]
> opazis (prepogosto). Edini 'nenormalni' primer, kjer tudi pri normalni
> rabi tvoja tezava nastopa stalno, je kaksen zajem videa. Ampak tiste
> primere je bolje resevati s hardverom malo visjega razreda (IDE ali SCSI
> diski, ki so namenjeni za streaming, kontrolerji, ki to ime tudi
> zasluzijo, ...).
> Ce pa imas tele probleme na serverju in je normalno, da tocis velike
> kolicine nanj (in jih potem tudi brises; pri 10MB/s napolnis spodobno
> velike diske (=250GB) prej kot v enem 8-urnem sihtu), pa je resitev
moja masina je v bistvu samba server za par windows masin, ki obdelujejo
video in koncni izdelek pretocijo na raid disk. Tudi pri nalaganju
predvajanje zasteka, kljub temu, da je mreza samo 100Mbitna.

mogoce mi bo uspelo z update in hdparm. Mozno je sicer da tega nebi
dozivel z  generic i2o driverjem, vendar moram potem vzeti kako drugo
jedro, ker v i2o mi nekaj javlja, da ne more resetirati in neke timeoute.

egon