[LUGOS] iptables problem

gasper at bsnet.dhs.org gasper at bsnet.dhs.org
Tue Jul 15 08:33:17 CEST 2003

Jah...SNAT ali MASQUERADE imej aktiven samo, ko je outgouing connection preko
povezave v internet.
Se pravi, če imaš dva eth device-a, eth0 in eth1, eth0 je priklopljen na
lokalno mrežo, eth1 pa na internet, boš moral imeti nekako takole:
iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth1 -j SNAT --to-source zunanji.ip

in ne recimo:
iptables -t nat -A POSTROUTING -j SNAT --to-source zunanji.ip

razlika v teh dveh primerih je v tem, da je SNAT aktiven samo, ko gre paket ven
preko internet device-a, v drugem primeru pa je neodvisno od tega, preko
katerega device-a gre paket ven.

lp,
Gašper