[LUGOS] promise raid sx6000

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Jul 14 14:47:51 CEST 2003

Howdy!

Darko Koruga wrote:

>No glede na to da gre za IDE kontroler je lahko vzrok tudi v IDE
>starvation bugu iz 2.4.20 ki naj bi bil pofiksan v 2.4.21.

Čisto mogoče.

Je pa tudi res, da meni na nobeni mašini z IDE diskovjem in z nobeno
verzijo kernela ni pisanje tako velike količine podatkov potekalo kaj
bistveno mehkeje.

Identična operacija na kolikor toliko spodobnem SCSI diskovju
(spodobnost je tukaj merilo za implementacijo SCB-jev in ne deklariranih
dostopnih časov in hitrosti prenosa podatkov) je že od pamtiveka
potekala mehko, z minimalnim vplivom na odzivnost mašine. Ker so pač
zahtevki za branje bili procesirani paralelno in se niso nabirali v kupu
zahtevkov za pisanje.

Pa tudi: originalno je bilo omenjeno, da je test pisanja na diskovje dal
rezultat 10MB/sek. Kar je sicer res nekoliko nizko za sodobne diske. Po
drugi strani pa tudi s hitrostjo pisanja 30MB/sek tistih 400MB ne bi
prav hitro šlo na diskovje. Najbrž bo boljše šele z uporabo boljšega I/O
schedullerja (nekaj jih je razvitih v 2.5 in vsi tipično dosegajo dosti
boljše rezultate kot obstoječi v 2.4).

--
Peace!
  Mkx