[LUGOS] promise raid sx6000

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Jul 14 14:06:27 CEST 2003

Howdy!

>Pri kopiranju
>datotek na ta disk pa se mi pojavi problem:
>pisanje se priblizno vsakih 400MB ustavi in kot bi zmrznilo, potem pa se
>normalno nadaljuje. Mogoce ima kdo idejo, kje bi bil vzrok tega cudnega
>obnasanja?

Samo ne mi reči, da imaš v mašini 512MB RAMa?

Če je tako, potem gre takole: proces bere z diska in 'piše' v cache.
Potem se vsake toliko cache napolni in naredi sync na disk. In potem ti
teče teh 400MB na disk, med tem pa je mašina precej neodzivna, ker
precej časa porabi za IO, branje se pa gnete v isti vrsti kot masivno
pisanje. Sam pa si izmeril, da tehle 400M piše dobre pol minute.

--
Peace!
  Mkx