[LUGOS] Instalacija SuSE na windows XP

Domen Puncer root at coderock.org
Sun Jul 13 21:21:32 CEST 2003

On Sunday 13 of July 2003 20:56, peter bubola wrote:
> Pozdrav
> Sem nov v Linuxu in imam probleme z instalacijo SuSE na windows XP.
> Ce v BIOSu nastavim, naj se boota s Cdja, gre gladko mimo in starta XP.
Izgleda, kot da ti bios ne podpira takšnega boota s cd-ja, kot ga ima SuSE.
Probaj upgrejdat bios.

> Naredil sem boot disketo, zazene se prvi del instalacije, ko naredi 100%
> na
> prvem zaslonu se stvar ustavi in utripata lucki CapsLock in ScrollLock
> in tema na zaslonu.
Tema? Pri bootloaderju dodaj vga=ask, pa te bo vprašal za grafični (no...
konzolski v bistvu) način, 80x25 bi moralo delat.

Potem boš prišel do Oops-a (napaka v jedru, ki blokira sistem, in je znana po
utripanju caps in scroll lock). Če tam piše "VFS: cannot mount root file
system", potem bo treba dodat se parameter za rootdisk... navodila za to so
ali pri boot loaderju ali pa kje na instalacijskem cd-ju.

> So kaksne finte z namestitvijo k XP? Imam posebej particijo 35GB za
> Linux pa nekako ne gre :-)
Ni kakih fint. Lilo daš na mbr, pa noter dodaš opcijo za bootat winxp. Lahko
tudi linux bootaš preko win boot menija (urediš boot.ini).

Upam, da sem kaj pomagal.

	Domen