[LUGOS] Samba in "free disk space" pod Windows

Andrej andrej at rikom.si
Fri Jul 11 10:04:33 CEST 2003

On Thu, 10 Jul 2003, Metod Novak [e-spy]  wrote:

> Zivjo
> Samba podpira nastavitev disk free
>        dfree command = /usr/local/bin/diskfree
>
> sedaj pa samo v diskfree scripto napises progy ki ti vrne free space od
> userja..
> Lahko da bo delalo..

Zdravo Metod,

ta parameter sem kasneje tudi sam nasel in napisal dfree proogram, ki
izgleda takole (za osnovo sem vzel primer iz smb.conf) :

quota -g | tail -1 | awk '{print $2" "$4}'

Vendar ko sedaj pod winxx pogledam zasedenost mapiranega diska (home
direktorij userja) ne vidim pravih stevilk. Kje bi nasel vec informacij
kako moram windows-om "poslati" podatke o skupni velikosti in zasedenosti
diska?

Lep pozdrav,

	Andrej.