[LUGOS] VPN client: Error 619

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Jul 9 13:27:40 CEST 2003

On Wed, 2003-07-09 at 13:07, Marko Bevc wrote:
> odprto rabiš
> vpn             1723/tcp
> vpn             1723/udp
>
> gre		47/tcp
> gre		47/udp

To je res, da to rabis odprto. Samo ta napaka se pojavlja tudi ce mas
vse narejeno po pravilih. Vcasih pomaga restart Windowsow in potem dela.
Jaz sem zadevo testiral na Win 2k PRO in me je zaj... kar precej, medtem
ko mi je na Win 2K Server in Win XP delalo vse ok. Na enem od forumov
sem zasledil, da je napaka lahko tudi v enem od M$ popravkov. Probaj na
Win 2k namestiti SP4 pa bo morda delalo. Trenutno imam PPTP se samo na
eni lokaciji, in uporabniki ne jamrajo cisto nic, da kaj ne bi delalo.

LP,

D.