[LUGOS] vprašanje o nakupu preko veba

Martin martin at amadej.si
Tue Jan 7 13:08:04 CET 2003

Cisto jasno je, da je to moje subjektivno mnenje saj sem jaz napisal email.

Cloveku sem s svojim jamranjem povedal svojo osebno subjektivno oceno
distribucije.

Predlagal sem mu RedHat in nakup v sloveniji ter argumentiral z podporo.

Kje trdim, da poznam vse distribucije?

Za razliko od tebe, ki človeku s svojim emaliom niti nisi skušal pomagati v
problemu, ki nam ga je predstavil a si se le prizadeto odzval na moje
jamranje ob imenu distribucij, sem cloveku pomagal. Ce poenostavim ...
Igorju sem povedal:
1. Razlike med Linux distribucijami.
2. Problem s podporo.
3. Nastel nekaj najbolj znanih distribucij (seveda subjektivno najbolj znanih
;-) ).

Da bi argumentiral svoja (zopet subjektivna) opazanja/komentarje/jamranje
glede distribucij, na listi se mi zdi ne primerno, ker:
1. bi obsegalo prevec prostora
2. nimam casa za tako obsezno pisanje
3. na internetu obstajajo ze napisane primerjave, ki se jih lahko najde na
google.com
4. clovek se lahko sam odloci ali jih uposteva ali ne

Torej namesto, da napises jezen reply na ta email, raje Igorju svetuj pri
izbiri distribucije in mu povej (argumentirano) o razlikah med njimi.

L.P.
-Martin