[LUGOS] c-client (2002a), apache (1.3.27) + php (4.3.0)

Branko F. Gračnar bfg at noviforum.si
Tue Jan 7 10:31:08 CET 2003

> torej je meu kdo med vami podobne izkusnje ali morda pozna resitev
> problema? bajno bi bil hvalezen :>

Tudi sam sem včeraj delal isto konfiguracijo in se spraševal, kako to, da
apache segfaulta. Edina razlika med mojim in tvojim problemom je bila, da se
je meni apache zaštartal brez problema, naredil nekaj 1000 zahtev in potem
neslavno segfaultal. Potem sem prevedel PHP brez imapa in vse funkcionira bp.
Če rabiš imap za webmail, boš moral očitno nabavit nov webmail frontend, ali
pa ugotovit zakaj slavne wu-imap knjižnjice povzročajo usutje apacheja.

lp, Brane