[LUGOS] Debian XFS net-install

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Sun Jan 5 20:43:45 CET 2003

Razpakiral sem iso in iz nato se drivers.tgz, nalozil vse skupaj nazaj v
iso in se 1x zapekel (tile RW-CD so genialna pogruntavscina!). Niti ni
bila tako slaba ideja, saj sem kasneje videl, da modula za mojo mrezno
(lance) ni navadnem preload floppyju.

Boot s CDja, mount in moduli "na roke" :)

Hvala vsem za pomoc!

b.

Sem pogledal ta CD,
ker imas ide CD enoto, potem ga verjetno lahko mount-as,
in bi bilo mozno module nalozit iz enega drugega CD-ja,
ki si ga sam pripravis, ker pa instalacijski program,
ne omogoca nalaganje modulov iz CD-ja, jih moras rocno.

Lahko pa tudi CD predelas, to je se najboljsa resitev.