HP ScanJet 5200C

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Jan 4 18:42:55 CET 2003

Zdravo!

Imam problem s skenerjem HP ScanJet 5200C v suse 8.1.
Identicen problem sem imel ze v suse 8.0, zato mi
skener od takrat naprej ne dela.

Pri prvem loginu po instalaciji ga je yast sam zaznal,
potem sem izbral ustrezen driver, ki je bil na voljo v
bazi (hp - 5200c). Na namizju se je ustvarila ikona
Scanner, ki je kazala na xscanimage.

A ob pritisku nanjo se sploh nic ni zgodilo, zato sem
probal se xsane, ki pa je javil, da ne zazna nobenega
skenerja. (wtf?). Sel sem v yast in izbral modul
skenerji, kjer sem moral vse se enkrat skonfigurirati.
(wtf?drugic) Enako je tudi v texmodu in kadarkoli
drugic pozenem yast. Sumim, da je en bug v tem
yastovem modulu, tako da si konfiguracije, ki se sicer
uspesno zakljuci, ne zapomni.

Zato me zanima, kaksne so se druge moznosti, da
nastavim skener. Kaj mi se preostane?

lp,
matjaz

=====