[LUGOS] Debian XFS net-install

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Sat Jan 4 13:47:01 CET 2003

Zgleda, da sem bolj zabite sorte, a pozenem s CDja in ne pridem nikamor.
Da bi na zacetku imel kaksno "verbose" opcijo -- ne. Izbiram lahko med
linux (to pozenem), ramdisk, floppy in rescue. Ce pozenem "linux" dobim
standardno okno z meniji, kjer me vodi po korakih. Imam Initio SCSI
kontroler, tako da se ustavi ze tu, ko bi moral naloziti modul, tega pa
vztrajno isce na /dev/fd0. Z mrezo je enako.

b.