[LUGOS] Debian XFS net-install

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Sat Jan 4 08:33:51 CET 2003

Bostjan Strumbelj wrote:

>Ziv!
>
>Na eno bolj sibko racunalo bi zelel preko ADSL namestiti Debian. S
>strani http://people.debian.org/~blade/XFS-Install/download/ sem snel
>bootbf2.4-xfs_with_basedebs.iso, pa kot kaze potrebujem se floppy images
>z drajverji. Zal ta masina nima floppyja, pa tudi 5 disket nabrati je
>bolj tesko in ob instalaciji ostanem v "slepi ulici".
>
>Je kaksna druga moznost, da nalozim ustrezne drajverje (SCSI, mrezna,
>dsl, ...) brez floppyjev? Izkusenj s mrezno instalacijo nimam.
>
>Druga distribucija v tem primeru ne pride v upostev :)

> [...]
Po mojih izkusnjah potrebujes samo CD. bootbf2.4-xfs_with_basedebs.iso
posnames na cd in instalacijo zazenes s cdja. Zadeva ima, kakor ze ime
datoteke pove, osnovne paketke notri tako, da bi moral priti skozi do
prvega restarta. Tam pa potem lahko preklopis v drugo konzolo in pozenes
pppoeconf preden in nato na prvi konzoli nadaljujes z base-setup. Kadar
sem jaz ta cd uporabljal nisem potreboval dodatnih disket.

LP

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info