[LUGOS] Direktoriji zamenjava imen?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jan 3 15:07:59 CET 2003

Na 1041602501, 2003-01-03 ob 15:01, je medjugorje.si at volja.net
napisal(a):
> Pozdravljeni
> Zanima me èe lahko zamenjam imena direktorijev in kako (avtomatsko) v linuxu RH 7.x ali 8.x.
> Zelel bi s tem dosezt vecjo varnost serverja.
>
> Ali pa mogoce kak drug nacin za varnost, da ti ne sesujejo server....

Kje tocno bos povecal varnost ce zamenjas imena imenikov? Na kaksen
nacin?  Katerih imenikov sploh?
Naceloma so sami servici apache,postfix itd kar varne zadeve,
problematicne so kaksne php in perl skripte in manj stestirani sistemi,
ce jih poganjas...?

> Pa se to kateri  linux video program bi uporabil za predvajanje vseh formatov (wmv, avi, divx, mpeg1,2, dvd,...)

mplayer
z windows dllji ti igra celo quicktime /sorenson v3...

LEp pozdrav
andraž tori