[LUGOS] usb tiskalnik ne tiska

Bernard beernarrd at email.si
Thu Jan 2 21:32:50 CET 2003

Živjo. še vedno se trudim s tiskalnikom. Med tem ugotovil da ppd ni ta
pravi cupsov ampak foomatic. Ni mi čisto jasno kaj naj bi to pomenilo,
razen tega da moram cups nekako pripravit, da ga bo uporabil preko
cupsomatica.
Vporašanje1: kako se to naredi.
Podvprašanje: a ima kdo delujoč usb epson printer in kako ga je
pripravil do tega.