[LUGOS] Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Thu Jan 2 14:20:33 CET 2003

On Thu, Jan 02, 2003 at 10:28:07AM -0100, Jurij Reščič wrote:

> Spodaj napisano sicer drži, ampak impulzi spet niso tako strašansko
> dragi, vsaj če uporabljamo poceni variante (Volja, Arnes...).

Tudi ce bi imel zastonj internet bi se vedno raje uporabljal
mailing listo, za vse mailing liste uporabljas svoj priljubljen
bralnik poste, ne pa da sem moras ukvarjati z vsakim forum-om
posebej, vsak izgleda nekako drugace.
V vsakem pimeru je hitrejse branje in pisanje sporocil
z mailing listo kot pa z forum-om.

> Zdi se mi, da se zadnje čase na Slo-Tech forumu pojavlja vedno več
> (začetniških) vprašanj v zvezi z Linuxom, tako da bi s sodelovanjem in
> pomočjo najbrž pridobili kakega novega uporabnika, kar pa je tudi eden
> od namenov društva Lugos.

Kot sem ze predlagal, tako da bomo vsi zadovoljni,
slo-tech naj uvede kombiniran sistem, ta je najboljsi,
tako da lahko pises sporocila preko foruma, ali preko mailing
liste, za vse forume na slo-tech, tam poteka kar nekaj zanimivih
debat, samo jih ne morem spremljati ker nimajo mailing liste.

Naj kdo posreduje to sporocilo tistemu,
ki skrbi za slo-tech web forum.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver