[LUGOS] Slovenska distribucija

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Thu Jan 2 12:28:07 CET 2003

Spodaj napisano sicer drži, ampak impulzi spet niso tako strašansko
dragi, vsaj če uporabljamo poceni variante (Volja, Arnes...).

Zdi se mi, da se zadnje čase na Slo-Tech forumu pojavlja vedno več
(začetniških) vprašanj v zvezi z Linuxom, tako da bi s sodelovanjem in
pomočjo najbrž pridobili kakega novega uporabnika, kar pa je tudi eden
od namenov društva Lugos.

Jurij