[LUGOS] Slovenska distribucija

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Wed Jan 1 20:07:08 CET 2003

David Ipavec wrote:
> Tisti ki poznajo Linux vedo za LUGOS in lugos-list
> Tako kot vecina na tej listi ne pozna slo-tech forum.
> Kaj jih pa stane ce se prijavijo na lugos-list

Kaj pa vas stane prijava na forum?
OK, dovolj o tem, ker vse skupaj nima smisla.
Bom jaz rekel ljudem na S-T forumu naj se prijavijo,
ce ne, pa bo nekdo na lugos-list porocal kaj smo se zmenili.

> Niman nic proti slo-tech, to je samo pohvalno da so se lotili
> nove distribucije Linux-a in ideja je pozela veliko zanimanje,
> iz sporocil sklepam da tisti ki pisejo da malo casa uporabljajo
> Linux, no tudi sebe ne stejem za kaksnega veterana.

To, da nekateri malo casa uporabljajo Linux ni ovira, ker so tam tudi
uporabniki, ki vedo dovolj. Se vedno pa imamo vas...:)

lp,L