[LUGOS] Problem z Debianom

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Jan 31 11:19:17 CET 2003

	Hojla!

On čet, 2003-01-30 at 21:05, Grega Fajdiga wrote:
> Imam en cuden problem z Debianom/unstable. Slisal
> sem, da ima ALSA za zv. kartico Audigy boljso
> podporo kot OSS. Zato sem se odlocil, da bom
> kernel preko paketov deb nadgradil na verzijo 2.4.19 in
> si namestil se vse pakete za also. Ko bootam novi
> kernel, mimo zbezi en kup napak, vendar zbezijo
> prehitro, da bi jih lahko prebral. V dmesg
> in /var/log/messages ni nic. Zanimivo je, da imajo
> rocno zbuildani kerneli iste tezave. Aja, kot posledica
> napak se mi noce naloziti noben modul, niti tisti za
> omerzno kartico.

Te napake so ponavadi Unresolved symbols, kar je posledica različne
verziej jedra, ki teče in verzije izorne kode jedra za katerega
prevajaš.

---- Takole o tem piše Fedor G. Pikus ----

You need to be super-careful about configuring the kernel source area to
match EXACTLY the running kernel.
This means that you must do the following:
1) Get the right kernel-source RPM
2) Choose the correct configuration from linux-2.4/configs/ directory
   it must be exactly right (same CPU and SMP options as the kernel you
   are running)
3) Edit the Makefile in linux-2.4 and remove that -custom additional
   version, your version must read 2.4.18-5 or 2.4.18-5smp if you run
smp
   kernel.
4) Now do "make mrproper menuconfig dep" in the linux-2.4/ directory.
   When menuconfig comes up, load the config file you chosen in step 2
   (you can use xconfig instead of menuconfig, whatever you prefer, you
    will only load existing config file and make no changes).
5) Now you can rebuild ALSA drivers from scratch, against this kernel
   tree. To be on the safe side, create /usr/src/linux link, RedHat now
   only creates linux-2.4 link, so create something like what I have:
lrwxrwxrwx    1 root     root            9 Jul 30 08:59 /usr/src/linux
-> linux-2.4/
lrwxrwxrwx    1 root     root           14 Jul 30 12:57
/usr/src/linux-2.4 -> linux-2.4.18-5/
6) Make sure you uninstall old ALSA drivers! I got bitten by it once,
some
   install directories or module names changed between rc1 and rc2 I
   think, so make install did not overwrite the old files, and they kept
   being loaded.

I had this module symbol problem, quite often. If your kernel source
tree
matches the running kernel exactly, and you don't have old ALSA drivers
around, it will work.

Če se to ne bo obneslo pa svetujem, da potegnes sveže jedro za
ftp.kernel.org, skonfigas in prevedeš (za hitrejso konfiguracijo shrani
trenutni .config iz /usr/src/linux* in ga potem namesti v novo
razpakirano drevo linuxove izvorne kode).

Potme potegnes novo also {driver,lib,utils} 0.9.0 rc7 (ravno te dni je
prišla ven) in prevedeš za svojo kartico (./configure
--with-cards=emu10k1). Potem še lib in utils.

Svetujem pa tudi ogled strani:
http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?company=Creative+Labs&card=Soundblaster+Audigy+Platinum&chip=Audigy&module=emu10k1

Veliko uspeha in srečno,

	Miha...