[LUGOS] Tezave z povezavo preko ADSL-ja

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jan 31 02:06:28 CET 2003

mimogrede

zanima ma, če ima kdo kak 100% učinkovit sistem skript, ki bi sistem
držale na liniji, ko adsl odklaplja?
ppdjev samodejni priklop nazaj ne pomaga, saj pppd nad vsemi možnimi
načini siolovega nedelovanja obupa...

sam sem spackal nekaj, ampak debianovi ifup in ifdowni so skrajno
nezanesljivi (ce prvi ifup ne uspe, potem pri naslednjem ifup vseeno
rece da ne more it na link ker je ze up, debilno)

saj sem neki spackal, a grdo, zato me zanima, če ima kdo kak popoln
solution?
še posebej če ima kdo narejen da v priemru nedosegljivosti adslja stvar
vžge navadni modem...

aja igral sem se tudi da bi DNS klice izvajal preko vzporednega accounta
(tistega public, ki se uporablja za prvi priklop), zato da kuri manj
bandwitha - just because i can ...

Zadeva _deluje_..., problem je le uskladit dobro s temi ifupi/ifdowni,
ki lahko zmešajo interface...

zdaj bi moral ugotoviti le kako bi preko dns strežnikov nekako prenašal
informacije v obe smeri in imel bi - ADSL dostop, brez naročnine!
ok, hitrost verjetno ne bi bila vesoljna, ampak ...
nekaj idej že imam, samo sem prelen da bi sprogramiral.. tako da, če ima
kdo preveč časa...

lep pozdrav
andraž tori