[LUGOS] Tezave z povezavo preko ADSL-ja

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jan 30 19:55:32 CET 2003

siol ima zadnje dneve ogromno tezav z ADSLjem... vsaj kar se mojega
prikljucka tice in verjetno drugi niso izjema...
stvari ne delujejo nekaj ur zapored, PADO responosv ni itd... zadnji
izpad sem imel včeraj dopoldne
s tem, da fizicni link tokrat deluje cisto v redu (vsaj tako pravijo
lucke na adsl modemu)

sicer pa... to so vedno ugodna gojsica za conspiracy teorije...
še vedno ne razumem, zakaj Siol uradno ne podpre Linuxa, ... kolikor sem
uspel raziskat namreč podjetje pri katerem so oni 'kupili' software,
tudi uradno podpira Linux kot eno od svojih platform...

očitno bo treba še veliko klicariti itd... načeloma bi lugos lahko začel
uradno apelirat na siol, razne druge ponudnike... ampak kaj ko niti ni
sestavljeno eno raztrgajoče pismo tiste katastrofalne vladne študije o
MS EA, ki je v resnici le pesek v oči (da se lahko 'v miru' odločajo kaj
bodo naredili, javnost pa zavajajo s popolnoma nerelevantno študijo).

lugos resno potrebuje nekoga ki se bo resno loteval lobiranja in
PRjevstva.

lep pozdrav
andraž tori