[LUGOS] dns server

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Thu Jan 30 09:20:16 CET 2003

On Thu, 30 Jan 2003 08:51:27 +0100 Martin Gorsek wrote:

> Imam adsl, fiksni ip in domeno.si
> Rad bi imel na svojem serverju http in mail server.
> Zanima me ali bom aktiviral domeno s samo primarnim dns serverjem,
> oziroma kam postaviti sekundarnega ?

Nekatere firme pri katerih registriras domeno ti v ceno vkljucijo se
sekundarni DNS. Za .si ne vem ker je ARNES ocitno se vedno v letu 1991
in ne pustijo fizicnim osebam registrirati domene tako da sem raje
placal tuji firmi za .net in tam imam to na voljo. Druga moznost so pa
tisti brezplacni DNS serverji, dyndns ali kako se ze klice....

D.