[LUGOS] 486, linux in ISA grafična

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jan 27 20:06:05 CET 2003

Na 1043694573, 2003-01-27 ob 20:09, je Boštjan Jerko napisal(a):
> Pozdrav !
>
> Imam staro 486ko z ISA grafično (1Mb RAMa). Ko želim pognati Xwindows-e, dobim
> sliko le čez pol ekrana. Drugače pa delujejo Xwindowsi normalno (le pol slike manjka).
> Poskusil sem z dvema grafičnima in nič bolje (Octekovo in Trident 8900C), Linux pa je Slackware 8.0
> Poskušal sem z 256 barvami in resolucijo 640x480 pa ni nič pomagalo.

kater driver si pa uporabil, vesa al kak native - probaj z normalnim
vesa?
(načeloma če ne dela z vesa, potem je zlo malo verjetnosti da lahko
problem softwarsko odpraviš)

ugibam da dobiš čez zgornjo polovico sliko, spodnjo pa ne?

lahk poskusiš še s framebufferjem, če ti bo delal...

lep pozdrav
andraž tori