[LUGOS] Charachter set

Klemen Vodopivec klemen-lugos at virtuni.net
Mon Jan 27 09:56:32 CET 2003

Moje izkusnje so take, da to zadevo postavim na off, potem pa v <head>
nastavim pravi charset. V nasprotnem primeru se dogaja, da IE (ne vedno)
vzame charset iz apacha, tistega v <head> pa izpusti (seveda je to vidno
samo ce sta razlicna). Ocitno ne deluje po principu "upostevaj zadnjo
definicijo".

--
lp, Klemen