[LUGOS] editor

mpss mpss at eunet.si
Sun Jan 26 18:48:05 CET 2003

Sicer ne poznam joe-a vendar zraven Mulinux distribucije je mini text
editor e3, ki ima podobne shortcut-e kot wordstar (Ctrl-K xxx, Ctrl-Q
xxx ipd.) Ker sem starejsi uporabnik in ker imam te bliznjice zapisane
nekje v spominu, mi je precej olajsal urejanje tekstovnih datotek. Ne
vem pa, kako je z drugimi stvarmi, saj je zelo majhen (manj kot 5000
bytov)

LP Mare