[LUGOS] fantom v OOo

Beernarrd beernarrd at email.si
Wed Jan 22 15:10:19 CET 2003

Nekaj sem ugotovil: v slo_1 je zavihek dopolnjevanje besed samo v
writerju, v calcu ga pa ni. Zoprno je ker ravno tam pritisneš enter da
se premakneš v drugo celico pa calc potem razume, da si potrdil
predlagano besedilo za dopolniti. V bistvu je potem nemogoče delati,
razen če ves čas buljiš v monitor in oprezaš, da ne boš kdaj kakšne
neumnosti sprejel.

Daj poglej, prosim, če je v slo_3 zavihek tudi v Calcu.
Bernard.