[LUGOS] perl-cgi apache virtual host

Gorazd Golob gorazd at kid.kibla.org
Wed Jan 22 09:01:03 CET 2003

re!

kaj pa lokalno ti ok dela.. torej ce gres na /home/bb/cgi-bin in jo
zazenes pac v shellu - najverjetneje ne dela ? V configu to skoraj nebi
smela bit napaka. pa mogoce je se malo cudno zakaj napise permission
denied.. probaj test.pl skopirat v test.cgi pa kaj bo potem :) - poglej
pac kak mas file type dolocene v apachovem confu.

upam da kaj koristi :), gorazd