[LUGOS] Linux in Access

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Jan 21 14:53:59 CET 2003

Na 1043155378, 2003-01-21 ob 14:22, je Goran Kavrecic napisal(a):
> A tej frontendi znajo prebrat forme in njihovo funkcionalnost(ki ne
> uporabljajo hude znanosti)?
> Ali si s tem mislil, da se zadeva prepise v to "frontend" obliko?
> Imas kaksen link(razen googla)?

www.pgaccess.org
(za postgresql)

drugače pa... bi jaz razmišljal bolj v smeri Kylixa... (čeprav je treba
licencirat, čeprav po drugi strani večina 'special purpose' softwara je
istak vseeno za razvijalce če je gpl, ker ga napišejo po naročilu)
za Lazarusa pa ne wem kakšno podporo databasom ima dandanes

Verjetno je zanimiv tudi Rekall
http://www.thekompany.com/projects/rekall/

pa drugače... na freshmeatu je treba pogledat.. nekaj obstaja tudi za
gnome itd..-

Lep pozdrav
Andraž Tori