[LUGOS] USB memory stick 16MB

Tadej Kirincic kiri at siol.net
Mon Jan 20 22:33:16 CET 2003

mountat ga je treba AFAIK....lahko pa vidis ce ti ga racunalnik zazna
tail -f /var/log/messages    ko ga priklopis na usb, ti more v logu izpisati
to, pa cdrecord -scanbus bi ga moral zaznati

--
farewell
E-mail: kiri at sobotainfo.com | kiri at siol.net
Informacijsko Sredisce Pomurja: www.sobotainfo.com
IRCNET: Kiri_ (#sobota, #sip, #lugos...)
GSM: +386-31-380836