[LUGOS] timestamp?

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Jan 20 10:15:08 CET 2003

fredi.najzar at siol.net said:
> Nekaj sem se igračkal z perl localtime() in ugotovil da seže tam nekje
>  do 2036. Kaj pa za tem? Ali pa sem se zadeve napačno lotil?

Unix time je trenutno 32bitna cifra, ki steje sekunde od 1. januarja 1970.
Leta 203x nekje bodo morali zadevo predelati na 64 bitno, ali narediti
kaj drugega, ker se bo sicer takrat ura obrnila in bo vse skupaj slo boom.

Nekaksen problem Y2K, recimo.

Perl zal pri tem ne more nic...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si