pdf dokument odrezan

Martin martin at amadej.si
Mon Jan 13 19:49:52 CET 2003

Pozdrav.

Naletel sem na pdf dokument, ki ga gledam z KGhostView 0.13.1.
Problem je, da je avtor tako pametno oblikoval stran, da neglede na to kako
velikost papirja izberem vedno odreže nek del slike/pisave.
Torej zanima me kako bi lahko dobil vso vsebino na enkrat na ekran.
Vse opcije v menujih sem že preizkusil, skupaj z povečavo in skratka vsem.
Vedno vedno mi en rob odreže (desn al pa spodn).
Je možno nekako vsebino (tisto kar prikazuje) po listu premikat (ne celega
lista)?
Sicer me pa ne čudi, da zadeva ne dela saj že naslov pove vse: PowerPoint
presentation.

L.P.
-Martin