[LUGOS] PPP dialin server

Janez Grad janez.grad at eunet.si
Sun Jan 12 09:51:45 CET 2003

PC na katerem je modem vsake toliko casa vzpostavi
dial-out ppp povezavo z internetom za cca 5min. Ta povezava
ima prioriteto!

Dial-in PPP pa se vzpostavlja (prek istega modema) zaradi potreb
po obcasni administraciji taistega PC-ja.
Vprasanje je bilo o moznosti prekinitve PPP-dial-in povezave
v primeru, da je potrebno izvesti dial-out povezavo na internet.

LP Janez.