[LUGOS] Dongle in Redhat

Linux User linuxuser at process.si
Sun Jan 12 00:35:18 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Darko Koruga" <darko.koruga at hermes.si>
To: "Linux User" <linuxuser at process.si>
Sent: Monday, December 30, 2002 7:50 AM
Subject: Re: [LUGOS] Dongle in Redhat

> Jaz bi na tvojem mestu zadevo pognal preko strace in pogledal kaj se
> dogaja. Tam bos tudi videl cesa ne more odpreti itd.
>
> D.

Hvala za nasvet!

Sem torej poskusil preko strace, in v log fileu, ki je bil generiran, je
razvidno, da ko poskusa brati iz porta (npr. serijskega), zraven pise Input
output error. Na tem portu sicer ni nic priklopljeno.
To verjetno ni normalno. Kako bi se lahko tega resil? Za se kako idejo se
priporocam in vnaprej zahvaljujem! ;)

LP
I.