[LUGOS] Nekaj vpra?anj

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sat Jan 11 02:35:25 CET 2003

> V /etc/inittab pozeni X server, s parametri ki pozene tvoj program,
> pa se avtomatski restart imas, verjetno WM ne rabis,
> za kaksen program gre, je odprtih vec oken.
>--
>  David Ipavec <david.ipavec at amis.net>

Wm res ne rabim, ker bo program edini na masini, bo pa imel kaksno dodatno
okno.
Program bere serijski port, operater podatke razporeja, obcasno v ozadju
poslje e-mail.

Ce se prav zastopim, bo ob morebitnem izpadu programa init zadevo spet
respawnal.
Popravi me, ce se motim. V glavnem nocem, da se cloveku(ki se na racunalnike
zastopi, kot riba na letenje) karkoli zasteka.
Masina pa je tako ali tako strogo namenska(recimo, da ima podobno vlogo kot
blagajna v trgovini)

Sicer bi pa namesto Xserverja dal NanoX server in tako bi lahko uporabil
wxWindows knjiznico.

LP, Goran