[LUGOS] Reparticioniranje

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Fri Jan 10 11:03:35 CET 2003

Bernard Alič wrote:
> Oj
> na disku imam dual boot Win in Linux.
> Odločil sem se da bom imel na mašini samo Linux sistem.
> Kako se najlažje znebim Windowsov in priključim free space
> na linux sistem bolj natančno, rad bi ga dodal na / ?
> Verjetno obstajajo kakšna orodja za reparticioniranje ala
> win Partition Magic....

Saj ne rabiš. Obesiš ga zraven recimo na njega narediš home, ali pa opt
ali pa kak druh imenuk. Odvisno koliko imaš prostora na voljo. Tako boš
sprostil / in porabil win particijo. Zeveda pred tem formatiraj win
particijo in popravi lilo ali kaj že pč imaš za multiboot.

In kako preseliš /home na drugo particijo:

format win particijo (ext2 ali 3 ali pa kaj drugega)
init s
login kot root
narediš recimo /tmp/home
mount /bivša/win/particija /tmp/home
skopiraš vse iz /home v /tmp/home (ali pa premakneš)
pobrišeš vse v /home
umount /tmp/home
mount /bivša/win/particija /home

in to je to. Seveda še vse skupaj vneseš v /etc/fstab da se automounta
pri bootu.

Hitro enostavno in zabavno.

Lp Fredi

--