[LUGOS] Nekaj vpra?anj

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Wed Jan 8 21:46:57 CET 2003

Zivjo ...
ne predlagam ti da uporabis KDE ali kaj slicnega. Raje uporabi nekaj v
smilsu IceWM katerega se da posteno oskruniti in prilagoditi svojimi
zahtevami (opcijsko fvwm2)

-preklop konzol
/etc/inittab : zakomentiraj vrstice ki izgledajo priblizno v smislu
c1:1235:respawn:/sbin/agetty 38400 tty1 linux
Pusti pa se kaksno konzolo da se bos sploh lahko logiral

-takojsnji strart X
poberi masino v initlevelu 4 (KDM/GDM/XDM) in jih skonfiguriraj da se sami
pologirajo

-single application
ce s tem mislis da bo pac mogoce zaganjati samo eno kaplikacijo, je to stvar
konfiguracije.

upam da sem ti vsaj na hitro kaj pomagal .. dvomim sicer :>

LP

Tadej