[LUGOS] ADSL - mreza

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed Jan 8 18:16:19 CET 2003

> *Web server in ostali servisi so lahko na isti masini, ki opravlja nalogo
> firewalla. Je ravno tako varno, kot ce bi jih imel za firewallom (seveda ce
> je le-ta pravilno nastavljen... :-)

To pa ni cisto res (po mojem skromnem mnenju) ...

Ce das web server v demilitizirano cono, je vsaj teoreticno mreza bolj
varna. To pa zato. ker exploitov, ki jih potencialni vdiralec najde na
web servisih ne more uporabiti za vdor v lokalno mrezo. Pa tudi ce web
server ni v DMZ, ampak predstavlja racunalnik v mrezi, to pomeni le da
ima vdiralec v oblasti en sam racunalnik za pozarnim zidom.

Mogoce se tudi motim ;)

Iztok