[LUGOS] ADSL - mreza

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Jan 8 11:37:54 CET 2003

Irelevantno za tebe in mene, za ISP-ja je pa kar relevantno. Kako se pa
kontrolira trzisce? Ti podatki so za ISP-ja pomembni, ker glede na njih
prilagaja ponudbo.

MAC se da nastavit. Poleg tega to ni navaden LAN tako kot pri kablu da se
bos ti igrackal na nivoju TCP/IP protokola. Naredit moras tunel. No ne
ravno moras ampak s tem ko je tunel narejen, je potem enostavno
kontrolirat koliko je tunelov, po katerem tunelu se kaj dogaja.

lp,B