[LUGOS] vprašanje o nakupu preko veba

Martin martin na amadej.si
Tor Jan 7 02:46:45 CET 2003

linux ni en, linuxa sta dva

ne, resno.

Neki informacij na hitr o linuxu.
Linux je sestavljen iz jedra (kernela -> www.kernel.org) in GNU paketkov pa
ostalih GPL in se drugih programcicev.

Obstaja vec distribucij linuxa, razlika je v tem kere paketke in na kaksen
nacin skupej spravjo, ter koliko (ne)olajsajo delo uporabnikom z graficnimi
umestniki za konfiguriranje sistema.

Nekej znanih distribucij:
Slackware !! (ni zate)
RedHat (jao)
Mandrake
Suse
miljon drugih

Torej ce kupis RedHat v Sloveniji ali avstriji (mogoce na Japonskem??) ali ga
potegnes iz neta dol je isti software. Ti v bistvu kopujes podporo. Glede na
tvoje vprasanje bi bilo bolje ce bi kupil (podporo/linux) pri kakem slo.
distributerju, ker iz amerike bo podpora ... lahko se sklepa.

L.P.
-Martin

Dne ponedeljek 6. januar 2003 16:26 je Igor J. Kresnik napisal(a):
> Pozdravljeni
> Ime mi je Igor. Nameravam si v tujini kupiti linux in me  zanima ali je
> poleg cene še kakšnna
> razlika pri izdelku?

Dodatne informacije o seznamu lugos-list