MySQL: Dve cudni vprasanji (eno bolj blesavo od drugega ;) )

Damir Dezeljin programing na mbss.org
Pet Jan 10 08:45:17 CET 2003

Hi.

Zanima me sledece:
- kako v MySQL-u dobit koliko vrstic bi vrnil en QUERY, ki uporablja
  GROUP BY.
  Npr.:
    Tabela ima stolpce id, po_prvem, po_drugem
    SELECT <nekaj> FROM moja_tabela GROUP BY po_prvem,po_drugem;

    Logicno bi se mi zdelo (v Oracle tudi to dela), da bi bilo:
    SELECT COUNT(id) FROM moja_tabela GROUP BY po_prve,po_drugem;

    BTW: Uporabljam MySQL v3.23.49

- to pa je se bolj butasto vprasanje:
  A kdo ve kako se lahko prijavim na MySQL mailing listo (sem se ze
  veckrat poskusil, pa ne dobim nobenega maila od tam, da bi potrdil mojo
  prijavo - mail mi dela!)

Hvala in lp,
Dezo

Dodatne informacije o seznamu lugos-list