No subject

Tomaz Kostrevc tomaz.kostrevc at its.si
Sat Feb 8 19:50:07 CET 2003

disk mirroring ni in ne more biti nadomestilo za backup oz. varnostne
kopije.
failover te varuje izkljucno pred napakami strojne opreme nikakor pa ne pred
napakami uporabnikov/skrbnikov/programerjev. ena od najpomembnejsih
funkcij varnostnih kopij je moznost rollback-a, torej obnova
sistema/baze/itd.
na neko doloceno tocko v casu (point-in-time).
konkretno bi rekel, da je za postni streznik primeren dnevni backup
/var/spool/mail (mqueue) ter tedenski celotnega sistema. dobra backup
politika
mora omogocati cimprejsnje okrevanje po napaki zato je ponovna namestitev in

nastavitev sistema primerna le v izjemni situaciji. za kompleksen in dobro
optimiziran sistem (npr. aix + sap + oracle) reinstalacija sistema in
aplikacij
ter ponovno nastavljanje seveda ne "dolazi u obzir" dandanes pa enako velja
tudi
za postne streznike. pri postnem strezniku z cca. 30gb podatkov mora biti
skrbnik
sposoben vzpostaviti stanje on-line v najkasneje 1 uri po odkritju napake,
recimo
odpovedi diskovja (ob predpostavki, da imamo na voljo dovolj hitre tracne
enote ter sposoben streznik).

lp TK